Wij van Neonsfeer, hebben het doel om onze klanten te voorzien van de snelst mogelijke verzending, ongeacht waar je woont. Echter worden onze producten met de hand gemaakt, vandaar dat de levertijd wat langer is.

HOE LANG DUURT DE LEVERING? 
  • Doorlooptijd - 7-9 werkdagen* (productie+levering)
  • Volledig getraceerde en ondertekende dienst

Zodra jouw Neonsfeer verzonden is, krijg je van ons team het traceernummer, zodat je de bestelling kunt volgen.

*Alle levertijden zijn exclusief vertragingen bij de douane. Er kunnen vertragingen optreden tijdens het hoogseizoen, zoals de feestdagen, Kerstmis of Black Friday. Neonsfeer garandeert daarom geen leveringsdata.

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
Wij bieden gratis premium verzending aan onze klanten. Let op, het kan zijn dat jouw Neonsfeer verlichting wordt gesplitst in meerdere delen. Op deze manier kunnen wij besparen op de verzendkosten en onze klanten blijven voorzien van de beste prijzen en gratis verzendkosten. Eenmaal de verlichting in huis, tover je eenvoudig de Neonsfeer om tot een geheel.

BELASTINGEN EN INVOERRECHTEN

Alle prijzen zijn inclusief BTW. Voor zakelijke afnemers buiten Nederland is het mogelijk om een 0% tarief te hanteren.

WAAR IS MIJN NEONSFEER?
Nadat het pakket is verzonden, ontvang je een e-mail met een volgnummer. Je kunt deze link gebruiken om jouw bestelling te volgen: https://www.fedex.com/en-us/tracking.html

MIJN TRACKING NUMMER WERKT NIET?
Het kan tot 24 uur duren voordat de locatie van jouw pakket is bijgewerkt. We vragen om je geduld. Als het trackingnummer geen informatie toont, of meer dan 3 dagen op één plek blijft neem dan contact met ons op via info@neonsfeer.nl

BELASTINGEN EN INVOERRECHTEN
Alle prijzen zijn inclusief BTW. Voor zakelijke afnemers buiten Nederland is het mogelijk om een 0% tarief te hanteren. Invoerrechten en belastingen voor internationale zendingen kunnen verschuldigd zijn bij aankomst in het land van bestemming. Dit varieert per land, en Neonsfeer moedigt u aan zich bewust te zijn van deze mogelijke kosten voordat u een bestelling bij ons plaatst.

Als u weigert om rechten en belastingen te betalen bij aankomst in uw land van bestemming, zullen de goederen worden teruggestuurd naar Neonsfeer op kosten van de klant, en de klant zal een terugbetaling ontvangen voor de waarde van de goederen betaald, minus de kosten van de retourzending. De kosten van de oorspronkelijke verzending worden niet terugbetaald.

 

VRAGEN OVER JOUW BESTELLING
Heb je vragen over jouw bestelling? Je bent waarschijnlijk niet de eerste die deze vraag stelt. Kijk eerst op de pagina met veelgestelde vragen of jouw vraag daar vermeld staat.